corallfärgad klänning

Hej alla! Förlåt för dåligt bloggande, men det har inte hunnits med! Just nu befinner vi oss på västkusten där vi kommer vara i över tre veckor, visst låter det nice? Det är det! Solen skiner och vi har det alltför bra!
-
Igår var det bröllop för min fina kusin Marcos och hans Lisa. Det var fantastiskt fint och vi hade så roligt! Jag valde att matcha det mesta i corall. Min absoluta favoritfärg denna sommaren. Här kommer ett urplock av bilder som jag lovat.
-
i kyrkan
mina hjärtan
temat på bröllopet var "flygresa" eftersom Marcos är pilot. Emiliya fick ett sött litet plan.


-
En fantastisk dag hade vi!
-
Dessvärre kunde vi inte vara med på min fina vän Emmys bröllop som var samma dag.
Men jag vet att ni var hur vackra som helst gumman!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vi hade med Er i tankarna! Ha en

Mysig semester nu! Kram

2011-07-11 @ 10:07:39
Postat av: Johanna

Wow, supersnygga var ni!!

2011-07-11 @ 21:01:54
Postat av: Anonym

Emmy: <3

2011-07-11 @ 21:44:50
URL: http://sarahswall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna: Tack hjärtat! :)

2011-07-11 @ 21:45:19
URL: http://sarahswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0