perfect evening

Här kommer några bilder på mina fina vänner från igårkväll. Love u all!
Johanna ska cykla Vätternrundan på lördag. (Hon cyklade halvvättern i lördags, galen kvinna!) Gissa om jag kommer stå nere i stan kl. 08.00 på morgonen och heja för glatta livet.
-
Johanna, jag lovar att ha en kexchoklad i handen till dig. All lycka till dig hjärtat! Kämpa!
Jag vet att du kan.
-
Johanna & Matilda

Jag & Linda

Matilda & min gos!

Nora & Johanna

cooling!

fina Lindis!
-
Nu är det dags att pysa, Polarn&Pyret-rean kallar, haha jag vet, småbarnsförälder! Ska möta upp Linda&Lowisen nu.. Ha en underbar dag! Tjussiluss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det kommer vara så skönt att veta att du står där med kexchokladen :)) Det bli ett bra delmål. Det var supermysigt igår! PUSS

2011-06-16 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0