lovely tuesday

Godmorgon allihopa!. Solen lyser med sin frånvaro, buhu! Så idag ska vi traska iväg till Öppna Förskolan. Det blir mysigt att träffa andra små knattar och sjunga tillsammans. Självklart kommer Emiliyas bästis vara där. Åh vad jag älskar att se dem ihop!
-
Hålla liten hand..
-
I eftermiddag ska vi hem till Emiliyas favorit, mormor! Mys mys.
-
Kladda gärna ner en kommentar om det är något ni saknar/vill ha mer av i bloggen. Det är många som läser men få som kommenterar, skulle vara kul att veta vilka ni är och vad ni vill läsa om!
-
Hoppas ni får en underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill läsa om allt:) o precis det du skriver om!

2011-05-17 @ 17:17:10
Postat av: Anonym

Haha Emma du är för go! <3

2011-05-17 @ 19:09:15
URL: http://sarahswall.blogg.se/
Postat av: Desirée

Äntligen en bra blogg att läsa det har jag längtat efter:D när är öppna förskolan nu? Vi har inte varit på jätte länge för Elvira varit sjuk och fått tänder och lite sånna saker. och nu så ska man ju byta dag så har ingen koll på tiden:P

2011-05-17 @ 20:10:25
Postat av: Anonym

Desireé: Kul att du gillar bloggen :) ÖF är på tisdagar kl. 13.00, vi går nästan jämt nu, det är så mysigt! Hoppas att din lilla är friskare nu. Emiliyas tänder spökar också nu, men peppar peppar så har hon inte blivit sjuk.



Kram

2011-05-17 @ 20:58:05
URL: http://sarahswall.blogg.se/
Postat av: Desirée

Okey då ska jag dit nästa tisdag då:D

2011-05-18 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0