skinksås

Detta är en av mina favoriträtter just nu. En perfekt lunch. En skinksås från Viktväktarna. Har ätit den ganska många gånger nu när man har tampats med mammakilorna. Men åh så gott det är. Massa vitlök och sambal oelek gör det hela hett och kryddigt.
-
Det var min fina vän Anna som bjöd mig på denna rätten, och sedan dess har jag lagat den flera gånger om. Anna är sjukt duktig på att laga mat.
-

Jag toppar den med riven parmesan. Ljuvligt gott!
-
Släng iväg en kommentar om recept önskas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gottigt! Du är väl för söt, man kan inte misslyckas när man följer recept, nu är jag avslöjad ;) puss.

Btw så Måste vi ses snart <3

2011-05-25 @ 13:49:50
Postat av: Anonym

Anna: Hihi men du vågar ju testa på nya rätter, det ska du ha en eloge för!! Pusss

2011-05-25 @ 21:40:18
URL: http://sarahswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0